Type
Teaser Image
nrg-store-kalamaria-nea-banner.jpg

nrg-kalamaria-katasthma

Η nrg, μέλος του Ομίλου Motor Oil, συνεχίζει τη διεύρυνση του δικτύου της με την έναρξη λειτουργίας ενός νέου καταστήματος στην περιοχή της Καλαμαριάς στη Θεσσαλονίκη. Η νέα προσθήκη στο δίκτυο καταστημάτων της nrg σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο, καθώς ενισχύει την ισχυρή παρουσία της στην συμπρωτεύουσα, αλλά υπογραμμίζει επίσης την αφοσίωσή της στην ικανοποίηση των εξελισσόμενων αναγκών του πελατολογίου της εταιρείας.

nrg-kalamaria-katasthma

Το κατάστημα στην Καλαμαριά εκφράζει τη δέσμευση της nrg να δημιουργήσει μια οικεία και διαδραστική εμπειρία για τους πελάτες, αντικατοπτρίζοντας το επιτυχημένο μοντέλο που καθιερώθηκε στο υπάρχον δίκτυο. Οι επισκέπτες θα μπορούν να εξερευνήσουν ένα ευρύ φάσμα προϊόντων έξυπνου σπιτιού, να ενημερωθούν για τα ολοκληρωμένα ενεργειακά προγράμματα και να λάβουν εξειδικευμένη καθοδήγηση από την καταρτισμένη ομάδα της nrg. Το κατάστημα βρίσκεται σε ένα εξαιρετικά εμπορικό σημείο της Καλαμαριάς, στον πεζόδρομο, με εύκολη πρόσβαση, στην οδό Κομνηνών 80.

Με σχέδια επέκτασης του δικτύου καταστημάτων της σε επτά σημεία έως τον Μάιο του 2024 και το άνοιγμα τριών ακόμη καταστήματων κατά τη διάρκεια του φετινού έτους, η nrg είναι έτοιμη να ενισχύσει την παρουσία της στην αγορά και να εδραιώσει τη θέση της ως αξιόπιστος πάροχος ενέργειας σε όλη την Ελλάδα

Type
Teaser Image
korinos

Αθήνα, 14 Μαρτίου 2024 – Η nrg, ο κορυφαίος πάροχος ενεργειακών λύσεων στην Ελλάδα, ανακοινώνει τη διάθεση του Starcharge Nova 360, του ισχυρότερου ταχυφορτιστή στη χώρα. Μια επαναστατική προσθήκη στο δίκτυο incharge, που σηματοδοτεί ένα μεγάλο βήμα στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της nrg για καινοτομία στον κλάδο.

Ο Nova 360 θέτει νέα πρότυπα στις υποδομές ταχείας φόρτισης στην Ελλάδα, καθώς διαθέτει μια εντυπωσιακή ισχύ 360kW. Με δυνατότητα φόρτισης ενός ηλεκτρικού οχήματος από το 20% έως το 80% της χωρητικότητάς του σε λιγότερο από 20 λεπτά, πρόκειται για έναν φορτιστή που φέρνει επανάσταση στην εμπειρία φόρτισης για τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων, καθιστώντας τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων πιο άνετα και εύκολα από ποτέ.   

Ο κ. Ηλίας Πετρής, Business Operations Manager της nrg, δήλωσε σχετικά: «Πιστοί στο πλάνο μας, συνεχίζουμε να πρωτοπορούμε στην αγορά της ηλεκτροκίνησης, θέτοντας σε λειτουργία τον ισχυρότερο φορτιστή στην Ελλάδα, ισχύος 360kW, ενώ το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται να εγκατασταθούν ακόμα 9 φορτιστές αντίστοιχης ισχύος, καλύπτοντας μεγάλο μέρος του εθνικού δικτύου».

Τοποθετημένος στο ΣΕΑ Κορινού του Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου, ο Starcharge Nova 360 αποτελεί ένα σπουδαίο ορόσημο στην προσπάθεια της nrg να επεκτείνει και να ενισχύσει το δίκτυο incharge. Με την πρωτοποριακή τεχνολογία που διαθέτει, ο Nova 360 μπορεί να φορτίσει ένα αυτοκίνητο με μπαταρία ~97kW και εκπληκτική εμβέλεια έως και 500 km. Ο υπερσύγχρονος φορτιστής διατίθεται για την ταυτόχρονη φόρτιση τριών οχημάτων, με υποστήριξη πολλαπλών cables, συμπεριλαμβανομένων τόσο αερόψυκτων όσο και υδρόψυκτων επιλογών. Παράλληλα, η πρόβλεψη για έως και πέντε cables στους επόμενους ταχυφορτιστές διασφαλίζει την κλιμάκωση, ώστε να ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ζήτηση στο μέλλον.

Ως μέρος του δικτύου incharge, ο Starcharge Nova 360 εντάσσεται στο μεγαλύτερο και πιο προηγμένο δίκτυο ταχυφορτιστών στη χώρα, το οποίο αποτελείται από περισσότερα από 100 σημεία ταχείας επαναφόρτισης σε όλη την Ελλάδα. Ένα εκτεταμένο δίκτυο στρατηγικά σχεδιασμένο για να διευκολύνει το ταξίδι της ηλεκτροκίνησης, με σημεία φόρτισης σε βασικούς προορισμούς, χώρους εργασίας και σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινητοδρόμων σε όλη την επικράτεια.

Καθώς η ηλεκτροκίνηση αποτελεί βασική προτεραιότητα της εταιρείας, η nrg συνεχίζει να επενδύει διαρκώς αναπτύσσοντας ακόμη περισσότερο το δίκτυό της. Με τη διάθεση του Starcharge Nova 360, η εταιρεία επιβεβαιώνει την ηγετική της θέση στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, θέτοντας νέα πρότυπα επιδόσεων στην τεχνολογία ταχείας φόρτισης.

Type
Teaser Image
nomination

Η συσκευασία έγινε σε συνεργασία με την Pressious Arvanitidis και παράχθηκε από μείγμα FSC® υλικών. 

Η nrg βραβεύτηκε στην κατηγορία Excellent Company, που αναγνωρίζει και επιβραβεύει  καλές πρακτικές επιχειρήσεων ανάλογα με τον επιχειρηματικό τους τομέα/κλάδο που  έχουν αναπτύξει ή χρησιμοποιήσει καινοτόμα συσκευασία κατάλληλη τόσο για την προστασία όσο και για την προώθηση του κάθε προϊόντος.

Η διοργάνωση Packaging Awards 2023 πραγματοποιήθηκε  την Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2023, στο Sofitel Athens Airport (Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών).

Η nrg βάζει τον πλανήτη στο επίκεντρο, με την υπόσχεση να παλέψει με όλες τις δυνάμεις για να διαφυλάξει  ό,τι πολυτιμότερο έχουμε… τη Γη που μας φιλοξενεί.

Γι’ αυτό διοχετεύει την ενέργειά της σε κάθε προσπάθεια που αποτελεί έμπνευση και κινητήριο δύναμη για ένα πιο πράσινο και βιώσιμο μέλλον!

Type
Teaser Image
deth advertorial
deth advertorial

 

Το περίπτερο της nrg επιστρέφει για 2η συνεχόμενη χρονιά στη «Νύμφη του Θερμαϊκού», με αφορμή την 87η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, και παρουσιάζει όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας στο ανανεωμένο περιβάλλον ενός σύγχρονου σπιτιού!

Ηλεκτρικό Ρεύμα και Φυσικό Αέριο, λύσεις Ηλεκτροκίνησης με το μεγαλύτερο δίκτυο ταχυφορτιστών στη χώρα και τη βραβευμένη εφαρμογή incharge, ποικιλία προϊόντων και υπηρεσιών Smart Home, καθώς και Φωτοβολταϊκά για τη στέγη του σπιτιού και της επιχείρησης, συνθέτουν για τον επισκέπτη ένα καινοτόμο εκθεσιακό περιβάλλον, που συνδυάζει την οικεία ατμόσφαιρα ενός σύγχρονου σπιτιού, με την εμπεριστατωμένη ενημέρωση πάνω στις ολοκληρωμένες ενεργειακές λύσεις που προσφέρει η εταιρεία. Οι nrg experts θα είναι, φυσικά, επίσης παρόντες και διαθέσιμοι να λύσουν κάθε απορία πάνω σε ζητήματα ενέργειας, με τη βοήθεια πλούσιου οπτικοακουστικού υλικού.

Παράλληλα, η παρουσία της nrg στη ΔΕΘ θα έχει και τα… τυχερά της, καθώς όσοι επισκεφθούν το περίπτερο θα έχουν την ευκαιρία να παίξουν το παιχνίδι Save Your nrg, ένα διαδραστικό quiz που φιλοδοξεί να τεστάρει τις γνώσεις σας πάνω στην ενέργεια, προσφέροντας πολύτιμα tips εξοικονόμησης για τη βελτιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης του σπιτιού σας. Το καλύτερο; Η συμμετοχή στο παιχνίδι σας βάζει αυτόματα στην κλήρωση για ένα από τα εννιά ηλεκτρικά πατίνια που χαρίζει η nrg στις εννιά ημέρες ΔΕΘ!

Η συμπρωτεύουσα, λοιπόν, «φοράει» για ακόμη μια φορά τα καλά της, η ΔΕΘ ανοίγει τις πόρτες της για να υποδεχθεί τους επισκέπτες της, και η nrg δεν θα μπορούσε να λείπει από τα δρώμενα! Επισκεφθείτε κι εσείς το περίπτερο, βρείτε τις ενεργειακές λύσεις που ψάχνετε για το σπίτι ή και την επιχείρησή σας, και μην ξεχάσετε να παίξετε το Save Your nrg, για να διεκδικήσετε ένα από τα εννιά ηλεκτρικά πατίνια που κληρώνει!

Γιατί και στη ΔΕΘ, για ολοκληρωμένες λύσεις ενέργειας που κάνουν τη ζωή σας ευκολότερη, η λογική λέει nrg!

deth advertorial

 

Type
Teaser Image
teaser archontidou

H nrg συμμετείχε σε εκδήλωση που διοργάνωσε ο οργανισμός AWomanCanBe.org την Πέμπτη 11 Μαΐου 2023 στον πολυχώρο Atraktos για να δηλώσει την αμέριστη υποστήριξή της στη νέα πρωτοβουλία του οργανισμού Women For Climate.

Η πρωτοβουλία Women For Climate αφορά στην έρευνα του οργανισμού AWomanCanBe.org, για το πώς η κλιματική κρίση επηρεάζει τις γυναίκες του κόσμου. Πρόκειται για μια βιντεοσκοπική εξιστόρηση (σειρά ντοκιμαντέρ) που συντελείται μέσα από αποστολές ευαισθητοποίησης, οι οποίες παράγουν δυναμικές εικόνες και μηνύματα που μας παρακινούν να αναλάβουμε δράση.

Η νέα αποστολή στην Ανατολική Αφρική αποτελεί μέρος αυτής της έρευνας και αναμένεται να πραγματοποιηθεί τον ερχόμενο Ιούλιο. Η Βανέσα Αρχοντίδου, ιδρύτρια του AWomanCanBe και η Λέτα Γκαρέτσου, είναι οι δύο Ελληνίδες που καλούνται να αφηγηθούν την ιστορία της κλιματικής αλλαγής σε μια περιοχή ιδιαίτερα ευάλωτη. Η Λέτα είναι δημοσιογράφος και μέσα από το Podcast της "Πέρα από τα όρια" φέρνει στη δημοσιότητα ιστορίες ανθρώπων που πρέπει να ακουστούν. Η συγκεκριμένη αποστολή έχει για εκείνη και προσωπικό ενδιαφέρον, αφού η μητέρα της γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κένυα και όπως δήλωσε, στο συγκεκριμένο ταξίδι θα κληθεί να ξεπεράσει και τα δικά της «ορειβατικά» όρια.

AWomanCanBe_women
Η ομάδα του AWomanCanBe

Οι δύο γυναίκες, ανακοίνωσαν ότι θα ταξιδέψουν κουβαλώντας τη "σημαία" της δράσης για την κλιματική αλλαγή και θα επιχειρήσουν να ανέβουν στο όρος Κένυα (5.199 μέτρα), που είναι το 2ο υψηλότερο βουνό της Αφρικής. Στο ταξίδι τους θα συναντήσουν γυναίκες της περιοχής, ακτιβίστριες και τοπικούς οργανισμούς που συμβάλλουν στη γυναικεία ενδυνάμωση και τις προσπάθειες για αειφόρο ανάπτυξη.

Η αφοσίωση της nrg στη βιωσιμότητα είναι στενά συνδεδεμένη με την αποστολή της να δημιουργήσει ένα καλύτερο μέλλον για όλους. Η εταιρεία αντιλαμβάνεται τη σημασία της υποστήριξης πρωτοβουλιών που ενδυναμώνουν τις γυναίκες ώστε να έχουν θετικό αντίκτυπο στις κοινότητές τους και στον κόσμο.

Η κα. Θεοδώρα Κονταξή, Υπεύθυνη Sustainability της nrg, παρευρέθηκε στην εκδήλωση και μίλησε για τη σχέση της εταιρείας με τον οργανισμό: «Ως εκπρόσωπος της ομάδας της nrg, μιας εταιρείας αφοσιωμένης στη δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος μέσω καινοτόμων υπηρεσιών, είμαι ενθουσιασμένη που βρισκόμαστε σήμερα εδώ για να υποστηρίξουμε τον οργανισμό AWomanCanBe και την πρωτοβουλία Women For Climate. Είμαστε υπερήφανοι που συμβάλλουμε σε αυτή την απίστευτη αποστολή ανάβασης στο όρος Κένυα από τη Βανέσα Αρχοντίδου και τη Λέτα Γκαρέτσου που έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τον αντίκτυπο της κλιματικής αλλαγής στις γυναίκες στην Αφρική. Αυτό το ταξίδι θα αποτελέσει μια ισχυρή απόδειξη της δύναμης και της ανθεκτικότητας των γυναικών και είναι τιμή μας που συμμετέχουμε ως υποστηρικτές.»

pannel
Οι υποστηρικτές της αποστολής "Women For Climate"

 

Type
Teaser Image
POTY team on stage

Η εφαρμογή για smartphone και tablet του incharge, βραβεύτηκε ως «Προϊόν της Χρονιάς 2023» στην κατηγορία «Εφαρμογή Ηλεκτροκίνητου Οχήματος»1. Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 3 Απριλίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Η διάκριση αναγνωρίζει την καινοτόμο προσέγγιση της εταιρείας στις λύσεις ηλεκτροκίνησης και τη δέσμευσή της να κάνει το ταξίδι της ηλεκτροκίνησης πραγματικότητα για κάθε οδηγό στην Ελλάδα.

1 Ανεξάρτητη καταναλωτική έρευνα, που διεξήχθη από τη Circana σε δείγμα 3.200 καταναλωτών στην Ελλάδα.

«Είναι τιμή μας που παραλαμβάνουμε αυτή την κορυφαία βράβευση για την εφαρμογή incharge», δήλωσε ο Φώτης Οικονομίδης, Εμπορικός Διευθυντής της nrg. «Η αναγνώριση αυτή αποτελεί απόδειξη της αφοσίωσής μας στην παροχή της καλύτερης δυνατής εμπειρίας χρήσης για τους οδηγούς ηλεκτρικών και plug in hybrid οχημάτων στην Ελλάδα. Το δίκτυο incharge αποτελεί το κορυφαίο δίκτυο ταχυφορτιστών στη χώρα με περισσότερα από 900 σημεία φόρτισης. Με την βραβευμένη εφαρμογή incharge, ο χρήστης μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα μπορεί να τα αναζητήσει και να οργανώσει απρόσκοπτα την επόμενή του διαδρομή, όποιος κι αν είναι ο προορισμός του».

Το incharge αποτελεί ένα πανελλαδικό δίκτυο με περισσότερες από 900 θέσεις φόρτισης, με 700 φορτιστές και ταχυφορτιστές σε 450 σημεία. Μέχρι το τέλος του 2023, η εταιρεία στοχεύει να διπλασιάσει τον αριθμό των σημείων φόρτισης σε 2.000. Οι ταχυφορτιστές, που έχουν εγκατασταθεί στα πρατήρια της Shell και της Avin στους αυτοκινητόδρομους, καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του εθνικού δικτύου, με 27 ταχυφορτιστές στα ΣΕΑ και πάνω από 50 σε άλλα κεντρικά πρατήρια πόλεων.

Η εφαρμογή του incharge για smartphones και tablets αποτελεί το απόλυτο εργαλείο για κάθε οδηγό ηλεκτρικού οχήματος. Μέσω της εφαρμογής, ο οδηγός μπορεί:

  • να βρει ένα σημείο φόρτισης που τον εξυπηρετεί
  • να επιλέξει το είδος φόρτισης που επιθυμεί
  • να παρακολουθήσει την πορεία της φόρτισής του
  • να δει το ιστορικό των φορτίσεών του
  • να ολοκληρώσει την πληρωμή του, και 
  • να εξυπηρετηθεί άμεσα 24/7

«Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον και είμαστε υπερήφανοι που βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή αυτής της μετάβασης στην Ελλάδα», πρόσθεσε ο κος Οικονομίδης. «Οι συνεργασίες και οι συμμαχίες μας με εταιρείες σε διάφορους κλάδους επιχειρήσεων, όπως οι  αλυσίδες σουπερμάρκετ My Market και Μασούτης, καθώς και με ξενοδοχεία και στόλους οχημάτων, αποδεικνύουν τη δέσμευσή μας να επεκτείνουμε και να βελτιώσουμε το δίκτυο ταχυφορτιστών προς όφελος όλων των οδηγών ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα».

Type
Teaser Image
Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού: Συμπεριληπτικότητα, για Κάθε Παιδί

Αυτά είναι μόνο λίγα από τα χαρακτηριστικά και τα συναισθήματα που κρύβει κάθε παιδική ψυχή. Η #nrg των παιδιών είναι η πιο αισιόδοξη κινητήριος δύναμη του κόσμου μας και πρέπει να την διαφυλάξουμε με όλη μας τη δύναμη.

Τα παιδιά, αν και είναι πράγματι το μέλλον του κόσμου λοιπόν, πριν 63 χρόνια δεν είχαν κατοχυρωμένα δικαιώματα. Συγκεκριμένα, η Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Παιδιού έγινε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ στις 20 Νοεμβρίου 1959. Αξίζει να δώσουμε σημασία σε αυτά τα 5 δικαιώματα, που δεν ακούμε συχνά, και είναι τα παρακάτω:

  • Κάθε παιδί πρέπει να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέσα για τη φυσιολογική του ανάπτυξη, τόσο σε υλικό όσο και σε πνευματικό επίπεδο.
  • Κάθε παιδί που πεινάει πρέπει να τρέφεται, κάθε παιδί που είναι άρρωστο πρέπει να λαμβάνει περίθαλψη, κάθε παιδί που είναι αβοήθητο πρέπει να λαμβάνει βοήθεια, κάθε παραβατικό παιδί πρέπει να αποκαθίσταται πίσω στην κοινωνία, κάθε ορφανό και κάθε άστεγο παιδί πρέπει να αποκτά στέγη και κάθε είδους βοήθεια.
  • Κάθε παιδί πρέπει να είναι το πρώτο άτομο που θα λαμβάνει ανακούφιση σε περιόδους δυστυχίας και πένθους.
  • Κάθε παιδί πρέπει να είναι σε θέση να βιοπορίζεται μόνο του και πρέπει να προστατεύεται ενάντια σε κάθε μορφή εκμετάλλευσης.
  • Κάθε παιδί πρέπει να ανατρέφεται μέσα στη συνειδητοποίηση των ταλέντων του, τα οποία πρέπει να αφιερώνονται στην υπηρεσία των συνανθρώπων του.

Σε ανάμνηση της διακήρυξης αυτής, κάθε χρόνο εορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού στις 20 Νοεμβρίου, επικεντρώνοντας την προσοχή της σε διαφορετικό ζήτημα κάθε φορά. Το 2022, η Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού αφορά τη "Συμπεριληπτικότητα, για Κάθε Παιδί" ! Η συμπεριληπτικότητα, το λεγόμενο "inclusivity", είναι μία έννοια που ακούγεται -ευτυχώς- πολύ συχνά τον τελευταίο καιρό και αναφέρεται στην παροχή ίσης πρόσβασης σε ευκαιρίες και πόρους για άτομα που διαφορετικά θα μπορούσαν να αποκλειστούν ή να περιθωριοποιηθούν, δηλαδή για τα άτομα που ανήκουν σε μειονοτικές ομάδες.

Η σημερινή ημέρα, μπορεί να είναι μόνο μία, αλλά όλοι εμείς πρέπει καθημερινά, με τις μικρές ή μεγάλες μας πράξεις να διαφυλάσσουμε την ίση μεταχείριση όλων των παιδιών. Οφείλουμε στα παιδιά έναν καλύτερο, πιο συμπεριληπτικό κόσμο. Έναν κόσμο στον οποίο η ζωή, το μέλλον και η #nrg κάθε παιδιού θα έχει σημασία! Έναν κόσμο για όλα τα παιδιά.

Type
Teaser Image
nrg_breast cancer day_

Διανύουμε για λίγες ημέρες ακόμα τον μήνα ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού και αξίζει να συγκεντρώσουμε όλη μας την #nrg και να δράσουμε!

Ποιους προσβάλει;

Ο καρκίνος του μαστού προσβάλει κατά κύριο λόγο γυναίκες, οι οποίες αποτελούν το 99% των πασχόντων. Συγκεκριμένα, φαίνεται ότι μία στις οκτώ γυναίκες θα παρουσιάσουν καρκίνο του μαστού στη διάρκεια της ζωής τους. Εξάλλου, ο καρκίνος του μαστού αποτελεί την πιο συχνή μορφή καρκίνου στην Ευρώπη. Μάλιστα, υπολογίζεται ότι κάθε χρόνο 500.000 γυναίκες διαγιγνώσκονται με καρκίνο του μαστού, ενώ οι θάνατοι που σχετίζονται με την νόσο αυτή φτάνουν τους 125.000 ετησίως.

 

think pink_breast cancer infographic

 

Τι μπορούμε να κάνουμε;

Να δυναμώσουμε τη φωνή μας για την πρόληψη! Γι’ αυτό κι εμείς την Παρασκευή 21 Οκτωβρίου πήραμε μέρος στην γιορτή του Pink @ Work, μαζί με εκατοντάδες ακόμα εταιρείες ανά την Ελλάδα και τον Κόσμο!

Με αφορμή της πρωτοβουλία τoυ Think Pink Europe στην nrg, πήραμε μέρος στην εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού. Φορέσαμε όλοι ροζ στο γραφείο, για την πρόληψη της συχνότερης μορφής καρκίνου στις γυναίκες. Φορέσαμε ροζ για να θυμίσουμε σε όλες τις γυναίκες ότι πρέπει να προσέχουν τον εαυτό τους. Φορέσαμε ροζ για να φωνάξουμε με όλη μας την #nrg ότι μαζί είμαστε πιο δυνατοί από τον καρκίνο του μαστού!

think pink_breast cancer all of us photos

 

Ο καρκίνος του μαστού μπορεί να θεραπευτεί, αν διαγνωστεί νωρίς. Η καλύτερη θεραπεία, ωστόσο, είναι η πρόληψη! 

ΜΑΖΙ ενημερώνουμε κάθε γυναίκα για τη σημασία της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού.

ΜΑΖΙ είμαστε πιο δυνατοί από τον καρκίνο του μαστού! 

ΜΑΖΙ στέλνουμε όλη τη θετική μας #nrg, την δύναμη και τη συμπαράσταση σε όλες τις μαχήτριες που αντιμετωπίζουν αυτή τη δύσκολη νόσο και υψώνουμε τη φωνή μας για την ΠΡΟΛΗΨΗ!

Type
Teaser Image
nrg-ethniki-evdomada-banner

Από τη Δευτέρα 3 Οκτωβρίου έως και την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου, η εταιρεία διοργάνωσε μια πλούσια σειρά από δράσεις, τόσο για τους καταναλωτές των καταστημάτων της, όσο και για τους εργαζομένους του Customer Experience.

Με motto «Η nrg μας πηγάζει από εσένα», μέσα από τις δράσεις της, η εταιρεία θέλησε να αναδείξει τη συμβολή του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και να επιβραβεύσει τους ανθρώπους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή και εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και υποστήριξη των πελατών της, τονίζοντας παράλληλα τη σημασία των πελατών για την εταιρεία.

nrg-ethniki-evdomada-2

Η nrg, καθόλη τη διάρκεια της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, έδωσε την ευκαιρία σε όσους πελάτες επισκέφθηκαν ή πραγματοποίησαν αγορές στα καταστήματά της στο Μαρούσι, την Πανόρμου και τη Θεσσαλονίκη, να κερδίσουν μοναδικά δώρα, αλλά και να μπουν σε κλήρωση για το μεγάλο δώρο που ήταν ένα ηλεκτρικό scooter αξίας 3.000€. Επιπλέον, στο κατάστημα της nrg στο Μαρούσι, οι πελάτες είχαν την ευκαιρία να φορτίσουν δωρεάν το ηλεκτρικό τους όχημα για όλη την εβδομάδα, μέσω της πλατφόρμας nrg incharge.

nrg-ethniki-evdomada-3

Παράλληλα, η εταιρεία διοργάνωσε μία εβδομάδα γεμάτη μικρές δράσεις ευγνωμοσύνης για τους εργαζομένους της στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, μεταξύ των οποίων συμπεριλάμβαναν γυμναστική, χαλάρωση και ψυχαγωγία.

Η nrg ανανεώνει το ραντεβού της με την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών για του χρόνου.

nrg-ethniki-evdomada-1

Type
Teaser Image
nrg-deth-thessaloniki-banner.jpg

Θεσσαλονίκη, 20 Σεπτεμβρίου 2022 – Στο πλαίσιο του εορτασμού των 10 χρονών επιτυχημένης λειτουργίας της nrg, η εταιρεία επέλεξε να πραγματοποιήσει μια σειρά από δράσεις και ενέργειες στην πόλη της Θεσσαλονίκης με επίκεντρο τον καταναλωτή. Από τις 10 έως και τις 18 Σεπτεμβρίου και σε τρία σημεία της πόλης – Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης, Πλατεία Αριστοτέλους και κατάστημα nrg - η εταιρεία ήρθε σε επαφή με τους καταναλωτές, παρουσίασε τρόπους εξοικονόμησης ενέργειας στο σπίτι και τους έδωσε την ευκαιρία να λάβουν μέρος στο Save Your nrg, ένα διαδραστικό παιχνίδι βασισμένο στην εξοικονόμηση ενέργειας με πλούσια καθημερινά δώρα.

nrg-deth-thessaloniki-1.jpg

Η παρουσία της εταιρείας στη συμπρωτεύουσα ξεκίνησε με ένα ξεχωριστό περίπτερο στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης παρουσιάζοντας έναν Ολόκληρο Κόσμο Ενέργειας μέσα από την ατμόσφαιρα ενός σύγχρονου σπιτιού. Σε έναν οικείο και φιλόξενο χώρο, παρουσιάστηκαν όλα τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που διαθέτει η nrg για την ενέργεια στο σπίτι: Ηλεκτρικό Ρεύμα και Φυσικό Αέριο, λύσεις Ηλεκτροκίνησης για φόρτιση στο σπίτι, προϊόντα και υπηρεσίες Smart Home, Φωτοβολταϊκά για τη στέγη, και φυσικά λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας και συμβουλές για έναν βιώσιμο τρόπο ζωής μέσα στο σπίτι, μέσα από οπτικοακουστικό υλικό. Τις 9 ημέρες της έκθεσης, χιλιάδες καταναλωτές επισκέφτηκαν το περίπτερο της εταιρείας, συνομίλησαν με εκπροσώπους της εταιρείας και έλαβαν μέρος στο Save Your nrg.

nrg-deth-thessaloniki-2.jpg

Το περίπτερο της nrg δημιουργήθηκε με σεβασμό προς το περιβάλλον, καθώς έχει δυνατότητες επαναχρησιμοποίησης σε μελλοντικές δραστηριότητες της εταιρείας στη φιλοσοφία του zero-waste. Επιπλέον, είναι άξιο αναφοράς πως η εταιρεία απέσπασε τιμητική διάκριση από την διοργάνωση της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης για το περίπτερό της, αναγνωρίζοντάς το ως ένα από τα 10 καλύτερα της φετινής ΔΕΘ.

nrg-deth-thessaloniki-3.jpg

Παράλληλα, τα δύο σαββατοκύριακα της περιόδου της ΔΕΘ, η nrg βρέθηκε στην καρδιά της πόλης, στην Πλατεία Αριστοτέλους, όπου πραγματοποίησε μια σειρά από happenings και έδωσε την ευκαιρία στους περαστικούς να ενημερωθούν για τρόπους εξοικονόμησης ενέργειας μέσα από το παιχνίδι Save Your nrg.

Τέλος, οι δράσεις της εταιρείας κορυφώθηκαν με ένα πάρτι στο κατάστημα της nrg στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, το οποίο γιόρτασε τον ένα χρόνο λειτουργίας του. Οι επισκέπτες του καταστήματος, είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε κληρώσεις και διαγωνισμούς με πλούσια δώρα, να διαδράσουν μέσα από οπτικοακουστικό υλικό του καταστήματος και φυσικά να λάβουν και εκείνοι μέρος στο Save Your nrg.

nrg-deth-thessaloniki-4.jpg

Το Save Your nrg αποτελεί ένα πρωτότυπο, διαδραστικό παιχνίδι με ερωτήσεις βασισμένες στην εξοικονόμηση ενέργειας στο σπίτι. Όλοι οι συμμετέχοντες του παιχνιδιού μπήκαν σε κλήρωση για να διεκδικήσουν 1.000€ μετρητά καθημερινά, με την εταιρεία να προσφέρει συνολικά 10.000€ για τα 10 χρόνια λειτουργίας της. Μέσω του Save Your nrg, περισσότεροι από 3.500 καταναλωτές έμαθαν τρόπους για την βελτιστοποίηση της ενεργειακής τους απόδοσης στο σπίτι και 10 υπερτυχεροί κέρδισαν από 1.000€ μετρητά. 


 

Type
Teaser Image
Η nrg δίπλα στο κολυμβητικό εγχείρημα του Σπύρου Χρυσικόπουλου που φέρνει την Ελλάδα πιο κοντά

Ο κολυμβητής υπερ-αποστάσεων Σπύρος Χρυσικόπουλος, ένα χρόνο μετά την κατάκτηση του Παγκοσμίου ρεκόρ Γκίνες, έβαλε πλώρη για την μεγαλύτερη πρόκληση της ζωής του. Την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου στις 6:15 το πρωί βούτηξε από την Κόκκινη παραλία στην Καλλιθέα της Ρόδου για να φτάσει μέχρι το Καστελόριζο, επιχειρώντας να καλύψει κολυμπώντας αυτήν την τεράστια απόσταση με εξαιρετικά δύσκολες καιρικές συνθήκες.

Ο χρόνος που παρέμεινε στο νερό προκειμένου να πραγματοποιήσει τον στόχο του ήταν 64 ώρες και 5 λεπτά, δηλαδή για σχεδόν 3 ημέρες, ο Σπύρος κολύμπησε συνεχόμενα χωρίς καμία στάση για ξεκούραση και χωρίς να έχει καμία απολύτως επαφή με το σκάφος συνοδείας, ενώ η τροφοδοσία και η υδροδοσία του γινόταν με ειδικό εξοπλισμό. Μετά από μια υπεράνθρωπη προσπάθεια ο αθλητής κατάφερε να ολοκληρώσει επιτυχώς το εγχείρημά του όταν στις 9 Σεπτεμβρίου στις 22:20 το βράδυ έφτασε στο Καστελόριζο.

Η nrg δίπλα στο κολυμβητικό εγχείρημα του Σπύρου Χρυσικόπουλου που φέρνει την Ελλάδα πιο κοντά

Η συμβολική διαδρομή που αποφάσισε να κολυμπήσει ο Σπύρος, είναι από τις δυσκολότερες  που μπορεί να επιχειρήσει ένας κολυμβητής, καθώς κολύμπησε στο ανοιχτό Αιγαίο κόντρα στο ισχυρότερο ρεύμα της Μεσογείου και στο πλέον αφιλόξενο περιβάλλον. Η συνολική απόσταση σε ευθεία γραμμή είναι 130 χλμ., ωστόσο ο Σπύρος κολύμπησε πολύ παραπάνω κάτι που καθιστά αυτό το εγχείρημα εξαιρετικά δύσκολο.

Ο κολυμβητής είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένος σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος και επηρεάζεται σημαντικά όταν κολυμπάει και συναντάει σκουπίδια. 

Καθώς ο ίδιος κολυμπώντας δεν είναι σε θέση να ξεχωρίσει τα σκουπίδια και μπλέκεται σε αυτά, αντιλαμβάνεται πόσο οδυνηρό είναι για όλα τα θαλάσσια είδη που δεν γνωρίζουν την ύπαρξη των σκουπιδιών να τα κουβαλούν πάνω τους ή χάνουν τη ζωή τους εξαιτίας αυτών. Μέσα από τα εγχειρήματά του θέλει να περνάει πάντα το μήνυμα ότι έχουμε υποχρέωση να διατηρούμε το περιβάλλον καθαρό και να προστατεύουμε όλα τα είδη. Αξίζει να σημειωθεί πως και σε αυτό το υπεράνθρωπο εγχείρημα, ο Σπύρος παρόλη την κούρασή του, μάζευε κάθε σκουπίδι που συναντούσε και τα έδινε στην ομάδα του στο σκάφος για να συμβάλει κι αυτός έμπρακτα στον καθαρισμό της θάλασσας. Για τον ίδιο σκοπό εκείνος και η ομάδα του ακριβώς πριν την έναρξη του κολυμβητικού του εγχειρήματος καθάρισαν μια παραλία στη Ρόδο, διαχωρίζοντας όλα τα σκουπίδια σε ανακυκλώσιμα και μη.

Η nrg δίπλα στο κολυμβητικό εγχείρημα του Σπύρου Χρυσικόπουλου που φέρνει την Ελλάδα πιο κοντά

Η nrg με αίσθημα ευθύνης προς το τις μεγάλες προσπάθειες που ξεπερνούν ακόμα και τα ανθρώπινα όρια, στάθηκε στο πλευρό του κολυμβητή ως χορηγός του σε αυτήν την υπερπροσπάθεια που έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος.

Ο Σπύρος Χρυσικόπουλος δήλωσε: «Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για εμένα να έχω την υποστήριξη εταιρειών όπως η nrg που θέτουν ως προτεραιότητα την ευαισθητοποίηση και την εκπαίδευση του κοινού σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος, ένα ζήτημα για το οποίο αξίζει να δίνουμε την ενέργειά μας».

Η nrg, ως ένας εκ των κορυφαίων παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας της χώρα, συνδράμει ενεργά στην αξία και την πράσινη μετάβαση τόσο μέσα από τις υπηρεσίες της όσο και με δράσεις ευαισθητοποίησης, όπως το εγχείρημα του Σπύρου Χρυσικόπουλου. 

Η nrg δίπλα στο κολυμβητικό εγχείρημα του Σπύρου Χρυσικόπουλου που φέρνει την Ελλάδα πιο κοντά

Ο Ανδρέας Παπαχριστόπουλος, Marketing Manager της nrg, δήλωσε, «Η εταιρεία μας βρίσκεται πάντα δίπλα σε ανθρώπους που έχουν όραμα και με τις πράξεις τους κάνουν τη διαφορά. Ο Σπύρος Χρυσικόπουλος είναι ένας υπεραθλητής που με τα εγχειρήματά του κατορθώνει να ρίχνει τα φώτα της δημοσιότητας σε θέματα που έχουν πραγματική βαρύτητα, όπως η προστασία του περιβάλλοντος».

Η ευαισθητοποίηση και η εκπαίδευση του κοινού σε θέματα προστασίας περιβάλλοντος αποτελεί προτεραιότητα για την nrg. Επομένως, οι δράσεις της εταιρείας με τον Σπύρο Χρυσικόπουλο δε σταματούν εδώ. Τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν νέα για την συνέχεια της συνεργασίας. 
 

Type